سلام دوستان من سردرد دارم خیلی چیکارکنم اذیتم

۳ پاسخ

جانم منم هفته 12 اینا سر درد شدید گرفتم ب حدی که بستری شدم اما همش از کم آبیه بدنه آب میوه طبیعی بخور و آبم منظم بنوش

بخور بده
من امروز خیلی حالم بده بود چند بار بخور دادم بعدم خوابیدم آروم سدم

منم دارم
گلاب بو کردم بهتر یکمی

سوال های مرتبط

مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد