۴ پاسخ

آن شاللع عزیزدلم

دکتر رفتم گفت طبیعی تحمل کن روز ب روز دردش بیشتر میشه خودمم رون های پام بزرگ برای همونه

من از ماه 6اینحوری شدم هنوز هم خوب نشدم می‌خوام پاشم داد میزنم از درد

ن عزیزم از سنگینه منم همین حوری ام

سوال های مرتبط