بچه هاچرابرای بعضی ها2/700دادن دلیلش چیه همین طرح یسنا

۹ پاسخ

من تو بهداشت پرونده دارم ولی اصلا برام چیزی نریختن

اونا برا بچه های کم وزن اینقد دادن

به همه میدن یا فقط دهک های پایینتر؟

مرحله جدید واریز شده؟ یا مال قبله؟

من دیروز رفتم بهداشت بارداری رو ثبت کردم ولی جیزی درمورد طرح یسنا نگفت

از سال جدید گفتن مادران باردار و شیرخوار ۲ تومن میدن

۲۷۰۰ نیست ۲۶۰۰ تومنه

نه اون سوتغذیه اس برا بچهای ک وزنشون کمه

الان واسع شما انقد بود؟

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نورا.افرا مامان نورا.افرا روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهشتم بارداری