۲ پاسخ

منم امروز تحویل دادم آزمایشگاه عزیزم .ولی برای منم ۲۴ساعت نشده بود.
من دیروز از ساعت ۱۰ ادرارمو ریختم تو بطری. پریروز گفتش از ۸ شروع کن چون خواب بودم نتونستم 😁😁😁ولی امروز ساعت۸ تحویل دادم

مسئول ازمایشگاه ناراحت میشه 😂

سوال های مرتبط

مامان آراد و آلا 💙❤ مامان آراد و آلا 💙❤ ۱۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ایلیا مامان ایلیا روزهای ابتدایی تولد