۲ پاسخ

تئوفیلین جی به اون تلخی آدم بزرگ نمیتونه بخوره من نگرفتم واسه بچه م اگه سرفه ش زیاد نیست نشاسته بده خوب میشه

فک کنم برا حساسیت هستن

سوال های مرتبط