خانما نگه داشتن ادرار برای جنین ضرر داره؟

۵ پاسخ

منم همیشه نگه میدارم

براخودت ضررداره
مثانه ضعیف میشه
من اگه نصف شب دیربرم دستشویی زیرشکمم کلا درد میگیره

اره میگن سنگ کلیه میاره واسه کلیه های جنین خطرناکه

وای من صبحا با درد مثانه از شدت پر بودن بیدار میشم

برای جنین نه ولی طول سرویکس رو کم میکنه

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها💙🥰. مامان دوقلو ها💙🥰. ۴ ماهگی
مامان کایان 💙💙 مامان کایان 💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته سی‌ام بارداری
مامان مهدیار مامان مهدیار هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان سامان مامان سامان ۱ ماهگی
مامان رستا❤️‍🔥 مامان رستا❤️‍🔥 ۶ ماهگی
مامان پسری👦🏻🫀 مامان پسری👦🏻🫀 هفته بیست‌وهفتم بارداری