سلام خانما میگم سونو اخر هفته چندم میدن؟وهزینه چقد شد؟

۳ پاسخ

۳۷هفته
اگه مثه من تا ۴۰نیاااااد این موقع هم میری😆
من شنبه دوباره سونو آخرو میرم ان شاءالله

من ندادم

۳۶ تا ۳۷

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان ملکا مامان ملکا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان رایان جان مامان رایان جان روزهای ابتدایی تولد
مامان زهرا مامان زهرا هفته سی‌ودوم بارداری