۲ پاسخ

الان زوده بعدسه ماه بذار بچه گناه داره زودترباشه

از چند روز بعد از تولد میشه درحد چند ثانیه تامی تایم بزاری و بعد کم کم زمانش و زیاد کن

سوال های مرتبط

مامان مهراد🧸🤎 مامان مهراد🧸🤎 ۸ ماهگی
مامان جیــران🐣👧🧿 مامان جیــران🐣👧🧿 ۳ ماهگی