۶ پاسخ

از وقتی نافش افتاد

من دخترم سه هفته اش بود میذاشتمش

از روزای اول تولد

من بیست روزش بود دل درد داشت که دکتر بردم .دکتر گفت رفلاکس داره روزی پنج دقیقه بزارش

من یه هفته ده روزی هست میزارم

دختر من که تا میزارمش جیغ میکشه 😶

سوال های مرتبط