۳ پاسخ

من از همون ۱ ماهگی کم میذاشتم
آخه دلش درد میکرد دکتر گفت یه کمی اونطوری بذارمش به دفع نفخ کمک میکنه

دختر من دوست نداره زیاد من نذاشتم

از هفته پنجم روزی دو یا سه بار هر بار ده دقیقه .

سوال های مرتبط

مامان آریوان کوچولو🐥 مامان آریوان کوچولو🐥 ۹ ماهگی