۲ پاسخ

منم از یک ماهگی گذاشتم خیلی خوبه بود الان ک میزارم سرشو کامل میاره بالا ماشالا

من از یه ماهگی برا دلدردش هم خوبه

سوال های مرتبط

مامان :کــارن 🧸💙: مامان :کــارن 🧸💙: ۳ ماهگی