۴ پاسخ

صدک زیر ۱۰ و صدک بالای ۹۰ نرمال نیس غیر اینا نرماله

اره عزیزم خیلی خوب بوده

این صدک اینا یعنی چی

خانوما زایمان سزارین خوبه یازایمان طبیعی ؟؟

سوال های مرتبط