مامانا با انتی میشه جنسیت فهمید؟؟؟ فردا برم میفهممم؟؟؟

۱۴ پاسخ

عزیزم کدوم دکتر میری؟

برا من حدس زد اما درس بود تو انومالی

سلام این ماما هست تشخیص جنسیت میده پیامش بده کمکت کنه پیج اینستا nini_bardari99
واتساپ 09918132278
روبیکا وایتا nini_bardari_99

واس منو که گفت

ن زود عزیز شما زودترین حالت در سونو ۱۵ هفته میتونید بفهمید یا الان آزمایش سلفری بدی

دکتر یزدان پناه صد درصد میگه من ۱۲هفته و سه روز بودم گفت صد در صد دختره توی برگ سونو هم جنسیت رو نوشت واسم

دوازده هفته و دوسه روز برای ان تی رفتن بهترین موقعه اس
بعد برای منم ک درست گفتن..ان تی معمولا درست میگن کم پیش میاد اشتباه باشه

اگر احتمال پس بدن درسته ولی دختر شاید اشتباه بگن من هر دو تا بارداریم ان تی گفت پسره همون پسرم شدن

دکتر من تو انتی گفت ۷۰ درصد به بالا پسره.پسر شد.🥰

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد😍❤nini_shenas
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas
پیج اولnini_shenas
پیچ دوم nini_shenas2
آیدی روبیکا nini_shenas@
آیدی ایتا nini_shenas@

دکتر من تو انتی گفت ۸۰ درصد پسره همونم شد

نه تو هفته ی شما خیلی زوده

۱۲ هفته باید بری
دکترم حدس میزنه برات قطعی نمیگه

نه .. تقریبی حدس میزنه دکتر

سوال های مرتبط

مامان آراز مامان آراز هفته سی‌ویکم بارداری
مامان بچه رئیس مامان بچه رئیس هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان اصلان مامان اصلان هفته نوزدهم بارداری
مامان آرتان قلب من🫀 مامان آرتان قلب من🫀 هفته بیست‌ونهم بارداری