منی ک امروز شدم 37 هفته و1 سانتم

۱۰ پاسخ

من هی نرفتم برای معاینه منم امروز شدم ۳۷

من ۳۵هفته رفته بودم بیمارستان معاینه شدم ۱سانت بودم الان نمیدونم

من الان 36هفته و 1روزم سزارینیم
چه جوری فهمیدی 1سانت باز شدی
من دوست دارم 40هفته سزارین کنم

منم ۳۷ هفته به سانت بودم ۳۹ زایمان کزدم

خوشبحالت

من الان سه روز دیگه میرم تو ۴۰ هفته و فقط نیم سانت باز شدم 🥲

رفته معاینه حتما

از کجا فهمیدی

رفتی معاینه!؟

چه عالی انشالله به زودی زایمان کنی و تو دلیت بغل بگیری
ماما همراه گرفتی؟

سوال های مرتبط