۳ پاسخ

از۲۷شروع میشه ولی ریه دختر زودترتکمیل میشه پسر دیرتر.

از همین هفته ها تا تو هفته ۳۳ هنوز ادامه داره

از ۳۶هفته فکر کنم کامله،من ۳۵هفتهانقباض داشتم دکتر برامآمپول ریه زد

سوال های مرتبط

مامان ❤️نی نی❤️ مامان ❤️نی نی❤️ ۵ ماهگی
مامان 🌼🌻🌻🌼 مامان 🌼🌻🌻🌼 هفته سی‌ام بارداری
مامان پسریاقندعسلیا مامان پسریاقندعسلیا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان وروجک ❤🍼 مامان وروجک ❤🍼 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آنیا فرفری💜 مامان آنیا فرفری💜 ۱۱ ماهگی
مامان آیناز🐣💗🎀 مامان آیناز🐣💗🎀 ۱ ماهگی