ازچندهفته پیاده روی شروع کردین؟؟؟

۴ پاسخ

از ۲۲هفنه شبی نیم ساعت

من جفتم خیلی پایینه، یک سانت و نیم با دهانه رحم فاصله داره. بین طبیعی و سزارین موندم

منکه از ۳۰ هفته شرو کردم روزی یک ربع تا الان که روزی نیم ساعت

تو ماه هشتم میگن پیاده روی خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان جـانـا🫀 مامان جـانـا🫀 ۷ ماهگی
مامان مام نیل و نویان مامان مام نیل و نویان ۸ ماهگی
مامان اِلینا🐥💗 مامان اِلینا🐥💗 ۱۲ ماهگی
مامان آیهان🩵✨ مامان آیهان🩵✨ ۸ ماهگی
مامان بستنی قیفی🩷 مامان بستنی قیفی🩷 ۳ ماهگی