۸ پاسخ

ای جانم 😂😂😂

کیف کرده بوده

خوشبحالت .منم منتظرم ۲۸ هفتم بشه لگد هاش محکم تر بشه شوهرم ببینه 😄😄

دوست داشته. منم چایی میخورم اینطوری میکنه😂 یا هم وقتایی ک ترشی میخورم. مثل باباش عاشق ترشیه😆🤭

ای جانم خوشش امد😍🥹

اره منم که عدسی میخورم یا عدس پلو اینجوریه

غذا رو دوست داشته

خوشش اومده😂

سوال های مرتبط