۱۰ پاسخ

برامنم نوشته گفت ک لکهی سفید داخل قلبشه حالا باید 22هفته اکو بدم

من نی نی ام تو آنومالی یه اکوژن یا لکه سفید رو بطن چپش بود بخاطر اون رفتم اکو

‌برای اینکه مطمئن بشه قلب مشکل داره یا نه چون تو غربالگری من ازشون پرسیدم که اگه قلب جنین سوراخ باشه الان دیده میشه گفتن که اگه خیلی ریز باشه نمیشه فهمید دکترمم که خودشون برام نوشتن رفتم مشکلی نبود خداروشکر

واسه من نوشت من نرفتم

واسه منم نوشت.قلب بچه چک بشه

چون جدیدا سونوگرافی جنین حوصلش نمیشه درست چهارتاحفره قلب جنین پیدا کنه مسگه باید بری اکو

برا چکاپه منم رفتم خیالم راحت شد

برای منم نوشته 🫤

منم دکتر نوشت رفتم

برای اینکه بفهمه جنین مشکل قلبی نداره

سوال های مرتبط

مامان لیمو ترش🍋‍🟩 مامان لیمو ترش🍋‍🟩 هفته سی‌ام بارداری
مامان ماهلین🩷الوین🩵 مامان ماهلین🩷الوین🩵 ۶ ماهگی
مامان Arad مامان Arad هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان بنیتا مامان بنیتا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان داداشی مهدیار مامان داداشی مهدیار ۸ ماهگی