من رفتم سونوگرافی انومالی ۲ قلو باردارم گفت قلب یکیشون یکم رسوب داره وحل میشه نگران کننده نیست ولی دکترم واس اطمینان بیشتر اکو قلب نوشت کرفتم و خداروشکر ۲ تایشون اوکی بود
برا منم دکتر سونو نوشت رفتمانجام دادم
برا من که تا اینجا ننوشته و چیزی نگفته
بهتره انجام بدی چون سلامت قلب جنین رو تایید میکنه کن گفتم گفت زوده فعلا
من بارداری اولم اصن دکتزم برام ننوشت و نرفتم
برای همه مینویسن . چکاپ هست دیگه . این که بخوای بری یا نه مثل غربالگری میمونه ، برای یکی خیلی مهمه ، یکی هم اصلا انجام نمیده .
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.