مامانا اکوی قلب رو دکتر واسه همه مینویسه؟ یا واجب نیست؟

۶ پاسخ

من رفتم سونوگرافی انومالی ۲ قلو باردارم گفت قلب یکیشون یکم رسوب داره و‌حل میشه نگران کننده نیست ولی دکترم واس اطمینان بیشتر اکو قلب نوشت ک‌رفتم و خداروشکر ۲ تایشون اوکی بود

برا منم دکتر سونو نوشت رفتم‌انجام دادم

برا من که تا اینجا ننوشته و چیزی نگفته

بهتره انجام بدی چون سلامت قلب جنین رو تایید می‌کنه کن گفتم گفت زوده فعلا

من بارداری اولم اصن دکتزم برام ننوشت و نرفتم

برای همه مینویسن . چکاپ هست دیگه . این که بخوای بری یا نه مثل غربالگری میمونه ، برای یکی خیلی مهمه ، یکی هم اصلا انجام نمیده .

سوال های مرتبط

مامان طلا 🎀 مامان طلا 🎀 هفته بیست‌وسوم بارداری