خانما ۱۲ هفتم فردابرم برای سونوان تی؟

۵ پاسخ

۱۲ هفته و ۳ روز میگن بهترین زمانه

اره عزیزم جنسیت هم بهت میگن

۱۲هفته نیستی گلم ۱۱هفته و۲روز زوده
زودتر ۱۲هفته اصلا نرو
من ۱۲هفته و ۴روز رفتم جنسیتشم گفتن بهم

بذار ۱۲ هفته ت کامل بشه دو سه روزم بگذره بعد برو

اره عزیزم میتونی بری

سوال های مرتبط

مامان گلبرگ مامان گلبرگ هفته سی‌ام بارداری
مامان لنا مامان لنا ۶ ماهگی
مامان آراز و نینی مامان آراز و نینی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان محمد ثامن💙 مامان محمد ثامن💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهشتم بارداری