مامانا شما غذای شب مونده میخورین؟
اشکال داره؟

۱۰ پاسخ

میگن جنین رو زشت میکنه،وگرنه تو یخچال باشه فک نکنم مشکلی داشته باشه
البتع امثال غذاهای تخم مرغی باعث مسمومیت میشه نخوری بهتره

تو یخچال طوری نیست بیرون بمونه نه

چراخوب نیست؟ چون بچه زشت میشه؟ یا دلیل علمی داره؟

چراخوب نیست؟ چون بچه زشت میشه؟ یا دلیل علمی داره؟

سعی کن فقط مجبورشدی بخوری

خیلی مونده نباشه. و بیرون یخچال نبوده باشه اره
درحد یکی دوروز تو یخچال باشه مشکلی نداره
ب اندازه مصرفت باید گرم کنی

سلام خوبین چرا اینترنت قطع

من شام دیشبو تا همین امروز غروب داشتم میخوردم😂کدوم مادر بارداری دیدی هروز سه وعده غذا درست کنه

تویخچال بذار چیزی نمیشه

نه چه اشکالی😁

سوال های مرتبط

مامان فندق 👶🏻🍼🩵🩷 مامان فندق 👶🏻🍼🩵🩷 هفته نوزدهم بارداری
مامان علی آقا🩵 مامان علی آقا🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان فرشته مامان فرشته هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فندق
کوچولو مامان فندق کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان بنیتا مامان بنیتا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان معجزه2 مامان معجزه2 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 👼🏻میراث👼🏻 مامان 👼🏻میراث👼🏻 ۷ ماهگی