شما بستنی فالوده میخورین اشکال نداره اگه بخوریم🫠

۱۱ پاسخ

منم الان خوردم ☺️😁

من همچیییی میخورم واقعا

من همهههه چی میخورم همهههه چی مادرشوهرم میگه تو مثل زنای قدیمی 😐😂😂😂😂

همین دیشب خوردم رفتیم بستنی فروشی
بخور اخع چ اشکالی داره؟

من بستنی حالمو بد میکنه ولی فالوده خوبه مبخورم

چه اشکال داره ؟ من همه چی میخورم

من ی بار خوردم بستنی میخورم کلا گاهی ولی فقط ی بار فالوده ای خوردم

نه عزیز اشکال نداره اگه قند نداشته باشی فالوده هم با نشاسه هس که اتفاقا برا سفت شدن رحم میگن خوبه

چه اشکالی داشته باشه

من پفکم میخورم😕

من همه چی میخورم 😂

سوال های مرتبط

مامان زینب🎀🤰🏼 مامان زینب🎀🤰🏼 روزهای ابتدایی تولد
مامان الياس🩵 مامان الياس🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان گل پسرام 🩵 مامان گل پسرام 🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان هیرا🐣💙 مامان هیرا🐣💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه🐣💛 مامان جوجه🐣💛 ۹ ماهگی
مامان علی آقا🩵 مامان علی آقا🩵 روزهای ابتدایی تولد