خانما شما آبمیوه بازاری میخورین اشکال نداره 🥴

۸ پاسخ

چون قند مصنوعی داره زیادروی نکن یوقت قندت بالا نره بعدم اینکه همش ایانسه حداقل طبیعی بخر هم ارزونتره هم جلوی خودت اب میگیرن هم سالمه بدون شکر

آره آره

بخور عیب نداره ولی طبیعی بخوری خیلی بهتره

خود میوه رو بخوری بهتره

من خودم آب پرتقال و آب انار میگیرم میخورم

نخور من بازاری اصلا نخوردم

من همیشه اونم برای سردیش

آره من میخورم

سوال های مرتبط

مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی
مامان رضا و رقیه مامان رضا و رقیه ۴ ماهگی
مامان آریشاه مامان آریشاه ۹ ماهگی
مامان آراد مامان آراد ۷ ماهگی
مامان الوین💙👼 مامان الوین💙👼 ۱ ماهگی