خانوما کاشت مژه عیب نداره توی این هفته؟

۷ پاسخ

من از اول بارداریم‌تا الان زدم‌خداروشکر مشکلی پیش نیومده

ضرر داره .چون چسبش شیمیایی داره

من زدم برای گازش هم ماسک بزن اذیت نشی ، مژه کاشت نیم میلیمتری مژه ی اصلی کاشت میشه جای نگرانی نیست ، ولی کاشت ناخن به خاطر دستگاه یو وی خطر داره

اره ضرر داره

من هفته های اخر میرم واسه زایمان مرتب باشم ناخنامم هفته اول ریمو کردم

بعضیا اهمیت نمیدن کاشت میکنن ولی نکنی خیلی بهتره واجب نیس سلامتی بچه مهمتره

من که زدم
تو هفته های پایین تر

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وششم بارداری
مامان دونه برف🩷❄️👼 مامان دونه برف🩷❄️👼 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان Arad💙 مامان Arad💙 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آیسو💜 مامان آیسو💜 ۲ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا ۵ ماهگی
مامان yara🦢 مامان yara🦢 ۵ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری