۴ پاسخ

بهترین دکتری هست زنانی هست که دیدم هیچ موضوعی رو سرسری نمیگیره من تو بارداری اولم مشکلاتی داشتم که دکترای دیگه میگفتن حالت های دوران بارداری هست ولی تا به خانم دکتر گفتم گفت یا مشکل از قلبته یا داری امبولیسم میشی خونریزی داخلی که واقعا هم بود غلظت خون گرفتم خداروشکر میکنم بابت وجود خانم دکتر وگرنه هم خودم هم دخترم جونمون به خطر می افتاد

دکتر راحله سطانی
فوق العاده ان مهربون و دستشون سبک خیلی

دکتر خوب فقط یزدانی خیلییی خوبه همجورهههه

نه نمیاد

سوال های مرتبط