۱۰ پاسخ

برو دکتر یا بیمارستان

استراحت کن اول عزیزم اگه خوب نشدی برو دکتر ولی منم تو هفته شما کمر درد پریودی داشتم الآنم دارم دکترم می‌گفت طبیعیه

اگه وقتی استراحت میکنی دردات میره و وقتی بلند میشی یا میشینی باز دردات میان سراغت برو سونو طول سرویکس بده

من اینجوری میشم ی روز استراحت میکنم خیلی خوب میشم فرداش

روکمرنخواب بخواب روپهلو
پتوبنداز روت خودتوگرم کن خوب میشی

استراحت کن

استراحت کن..اگه دیدی با استراحت رفع نشد برو پیش دکترت

استراحت کن‌شیاف بزار فقط

منم اینطوریم رفتم سونو طول سرویکسم خوب بود یکم بیشتر استراحت کن بنظرم

منم اینجور بودم..
استراحت بکن

سوال های مرتبط

مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی