۲ پاسخ

من پودرشومیریزم توشیرش

نه آلرژی ک نداره عالیم هست ولی ببین ی وقت کوچولوت یوبست نمیشه؛ تو هرچیزی میشه ریخت مثلا فرنی و سوپ یا ماستی ک‌میدی بخوره

سوال های مرتبط

مامان کیانم👶🏻 مامان کیانم👶🏻 ۱ سالگی
مامان مامان‌مهراد مامان مامان‌مهراد ۱۶ ماهگی