من دبیرستان بودم توی کتاب تاریخ درباره سردار سورنا اشکانی نوشته بود گفتم پسردار شدم در آینده میزارم سورنا اسمشو🤗الانم دومی رو باردارم نمیدونم چی بزارم
خیلی قشنگه اصیل و ایرانی
من اسم همسزم هم اصیل و ایرانی من خودم ایرانی نیستم ولی اسم پسرمون میخوام ایرانی اصیل انتخاب کنم
اسم همسرم آرین
اسم پسرمون آریو
اسم خیلی قشنگیه
بعدها که بززگ شد مطمئن باش بابت اسمش خیلی تشکر میکنه
اسم خواهرزاده مه خودم انتخاب کردم خیلی قشنگه معنی خیلی خوبی هم داره اصیله
جالب نیس یاد ماشین میوفتم
ماشین فقط سمند سورن😂
ابهت مردونه نداره
عالیه و با اصالت.
منم عاشق این اسمم خیلی قشنگه بنظرم😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.