نه گلم من ١٣هفته و٤روز رفتم ان تي
برو
خیلی بیخیال نباش پاشو برو خیلی مهمه
پاشو برو خب ن تا ۱۴ فک کنم قبوله
عزیزم از ۱۱هفته ۱۳هفته میتونی بری برو هرچه زودتر
تا ۱۳ هفته و ۶ روز اوکیه برو زودتر
برو من 13 هفته و 4 روز بودم
ببین عزیزم برو زودتر چون یوقتایی سن بارداری تو ان تی بیشتر میشه.. مثلا من خودم یازده هفته و سه روز رفتم سونو ان تی گفت دوازده هفته و دو روزی..
برو دیگه
برو دیگه همین الان خیلی مهمه این غربالگری
دیر کردی هرچ زودتر برو
۱۱تا ۱۳هفته
نه دیگه به من گفتم ۱بهکن ماه برم برای غربالگری اول
فکر میکنم دیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.