سلام خانما نخ سرکلاژ این مارک خوبه خریدین ؟؟

تصویر
۷ پاسخ

عزیزم میشه لطفا جواب بدی نخ سرکلاژ رو از کجا خارجیش رو باید تهیه کنیم

اره منم همین نخ بود نخ مرسلین ۱۱۰۰ من گرفتم

من خودم خریدم ام این مارک نبود شوهرم دو روز دنبالش بود تا اینکه دکتر میخواست و پیدا کنه اما این نبود حداقل رنگش فرق داشت و ساخت انگلند بود

برای منم فکر کنم همین بود اگر اشتباه نکنم

نمیدونم خود دکترم خرید بود

خود دکتر باید بخر

برا منم همین بود
۳تومن گرفتی؟

سوال های مرتبط

مامان 🧿💖🤲 مامان 🧿💖🤲 ۳ ماهگی