آبریزش دارم خطرناکه؟؟؟؟

۸ پاسخ

واسه آبریزش چیکار کردین؟؟؟؟

مطمعنی ابریزشه؟

استرس نداشته باش منم دارم یک پد بزار برو بیمارستان زیاد تکون نخوری بهتره

بله برید بیمارستان

اره برو بیمارستان

از کجا می‌فهمید

منم داشتم خوب شد

برو تست امنیوشور بده

سوال های مرتبط

مامان فسقلی🌝🌱 مامان فسقلی🌝🌱 ۱۲ ماهگی
مامان تو دلیم و ساجده مامان تو دلیم و ساجده هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجه طلایی🫀🧿 مامان جوجه طلایی🫀🧿 ۱۳ ماهگی