سی هفته و شیش روز برم سونو وزن خوبه؟

۹ پاسخ

زود نرو من ۳۲رفتم

32 بهترین زمانه

۳۲ هفته برو خیالت راحت شه

اره خوبه
ب من گفت بین ۳۰ هفته تا ۳۱ هفته برم

۳۲ برو

بهترین زمان ۳۰هست که اگر وزنش کم بود فرصت جبران داشته باشی

حداقل 31برو

من ۳۰ هفته رفتم
بهترین زمان هستش

بد نیس ولی ۳۱ به بعد بری بهتره

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری