سی هفته و شیش روز رفتم سونو رشد
وزنش ۱۶۳۰بود
کمه؟

۱۰ پاسخ

من ٣١ هفته رفتم ١/٣٠٠ بود😔😔

من ۳۱هفته و شیش روز ۱۶۵۰بود مال شما خوبه

منم ۳۰ هفته و ۳ روز رفتم ۱۶۴۰ بود دکتر گفت خوبه وزنش

من الان رفتم 30 هفته و 5 روزمه 1300 بود 🤦‍♀️

۳۴هفته وزنش میشه ۲۸۰۰ منم هم هفته شما وزنش همین قدر بود عالیه

عالیه ماشاالله

ن عزیزم خوبه

خیلی خوبه

نه عزیزم
از الان به بعد نینی وزن میگیره
به تغذیه ات برس

خوبه وزنش که عزیزم

سوال های مرتبط