۳ پاسخ

من یه حالت پریودی و ضعف داشتم رفتم بیمارستان برام آمپول ریه و سرم زدن .و استراحت گفتن داشته باش

الان ماما توضیح داد بمن که از زیر شکم شروع میشه دورانی میره بالای ناف اونجا قله میشه.... توی ده دیقه مثلا سه چار بار میگیره ول میکنه

انقباض شکمت سفت میشه مثل درد پریودی می گیری

سوال های مرتبط

مامان جوجو💙💙💙 مامان جوجو💙💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان دونه🥰 مامان دونه🥰 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد