سونوی سه بعدی واسه چیه

۳ پاسخ

به نظرم چسی چسی خیلیا به خاطر اینکه عکسش رو قاب بگیرن میرن در حالت عادی که هیچ مشکلی نباشه دکتر نمینویسه چون میگن خطرناکه و دمای اب داخل رحم تا دمای جوش بالا میره سنو رنگی هم همین طور

اون خیلی دقیقه ازسنوی ساده

واسه سالم بودن بچه

سوال های مرتبط

نازنین نازنین قصد بارداری
مامان مهوا خانم مامان مهوا خانم ۵ ماهگی
منتظر ی فرشتم منتظر ی فرشتم قصد بارداری