سلام واسه سونوی قلب کی رفتین سونو

۹ پاسخ

من هفت هفته رفتم

من دکترم ۷هفته گفته بیا

من شش هفته بودم

6هفته 3روز

هشت هفته قلب تشکیل میشه من شش هفته رفتم گفتن قلبش تشکیل نشده

من 8 هفته میخام برم

من هشت هفته

8هفته

امشب رفتم😍😍😍

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مامان ویدا مامان مامان ویدا هفته بیستم بارداری
مامان تربچه🩵💓 مامان تربچه🩵💓 هفته دوازدهم بارداری
مامان رنگین کمون💞 مامان رنگین کمون💞 هفته سی‌وپنجم بارداری