۷ پاسخ

ممنونم خداروشکررر🥰

برای منم تقریبا همونقد بود

رنج نرمالش تو ۳۶ هفته ۲۸۰۰تا۲۸۵۰ هستش عالیه عزیزم ماشاالله

سلام .عزیزم خوبه خدارشکر که وزنش
از منم الان ۲۴۰۰هست

بله خوبه

آره برای منم همینقدر بود ۳۶ هفته

سلام به نظرم خیلی بهتره
من که هنوز تازه شده ۲۵۵۰🥺

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🩷تودلی💙 مامان ماهلین🩷تودلی💙 ۳ ماهگی
مامان رادین کوچولو🩵 مامان رادین کوچولو🩵 ۱۱ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۳ ماهگی
مامان اميرسام مامان اميرسام ۱۴ ماهگی