بچه ها من همش تو فکرم چرا تکوناشو حس نمیکنم

۱۲ پاسخ

زوده بعدشم آنقدر حرکاتش کمه ممکنه آدم فکر کنه حرکت چیز دیگه اس.برای من اوایل مثل حرکت باد شکم بود انگار نفخ بود

والا منم حس نمیکنم

زوده

زوده من از ۲۱یکم حس،کردم ۲۳به بعد دیگه قشنگ حس کردم ۲۸هفته هم حرکت میکنه خیلی خوب احساس میکنم

اصلا جوجه زیاد تکون نمیخوره حتی سونو هم میرم چیز شیرین نمیخورم همش خوابه . برا انتی و انومالی کلی کیک و ابمیوه خودم تا یه ذره میچرخیذ😕 یعنی تنبله؟

منم چیزی از حرکت حس نمیکنم..جفتمم قدامیه..در حد ترکیدن حباب..ی موقعه هاییم ب کمر دراز میکشم ی حس قلقلک دور نافم و زیرش حس میکنم سمت چپ...اینان خیلی کمممم

جفتم قدامیه 😪

زوده هنوز

عزیزم زوده بزا. ۲۲هفته ب بعد نگران باش

من با جفت خلفی ۱۹ هفته احساس کردم

زوده هنوز برات
تا ۲۴ هفته وقت داری حرکاتشو احساس کنی

زوده جیگر
جفتت چیه ؟

سوال های مرتبط

مامان علی سام و تو راهی 🩵🤍 مامان علی سام و تو راهی 🩵🤍 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وسوم بارداری