۶ پاسخ

نشتی داری؟؟ واای منم اب کم میخورم فک کنم برم بگن کمه

واسه من ۷ بود ،سه روز بستری شدم و زایمان کردم

ب منم امروز دکتر گفت مایع دورجنین ۸هست..خیلی ترسوندم گف احتمال داره بیاد پایینتر واگ اومد همون لحظه باید زایمان کنی امادگیشوداشته باش😑

۵ تا ۸ طبیعیه خب

نشتی نداری ؟
مایعات خیلی بخور از منم کم بود البته من آبریزش دارم ولی با استراحت و مصرف مایعات به این هفته رسیدم

میگن هندونه خوبه بخور

سوال های مرتبط

مامان مهـــــــوا✨❤️ مامان مهـــــــوا✨❤️ ۷ ماهگی
مامان ✨🤱🩵 مامان ✨🤱🩵 ۳ ماهگی
مامان دلین مامان دلین ۳ ماهگی
مامان جینگیلی♥️ مامان جینگیلی♥️ ۷ ماهگی
مامان ♬• صدرا •♬ مامان ♬• صدرا •♬ ۱۳ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۴ ماهگی