۶ پاسخ

بهداشت نمیزنن

دکتر من گفت تو خونه بزن اگر کسی رو داری ،چون استراحت مطلق هستم ، منو شوهرم واسم زد
نه درد داره نه عوارض

اگه دیابت بارداری نداری توی خونه هم بزنی اشکالی نداره من جفتش خونه زدم

ن باید ببری زایشگاه

من دوز دومش تو خونه زدم .البته قبلش رفتم بیمارستان ان اس تی دادم

درمانگاه بزنی بهتره

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🩷 مامان توت فرنگی🩷 ۱۲ ماهگی
مامان نون خامه ای🩵🍼 مامان نون خامه ای🩵🍼 ۱۲ ماهگی
مامان لیان‌کوچولو✨ مامان لیان‌کوچولو✨ ۵ ماهگی