۷ پاسخ

اگه قندت بالا باشه باید بستری بشی اگه نرمال باشه بستری نمیخواد مث امپول عادی دوزهاشو میزنی

من چون پدرم دیابت داره، دکتر بهم گفت بهتره که یه شب بستری بشی تا تحت نظر قرار بگیرب با وجود اینکه من دیابت بارداری ندارم . البته سرم سولفاتم دریافت کردم

من‌ بیمارستان زدم اگه قند نداری نیاز ب بستری نیس

من هفته ۲۶
چون آمپول سولفات هم داشتم ۲۴ ساعت بستری شدم و همونجا ریه هم زدن
ولی معمولا
آمپول ریه رو کلینیک ها میزنن

فرق داره نظر دکترا، من بستری شدم. ولی خیلیا بستری نمیکنن

همه باید آمپول ریه بزنن؟

من بستری نشدم ولی بعضیا بستری میشن ... ۶ دوز بود سه تاش رو یه شب زدم سه تاش رو شب بعدش

سوال های مرتبط

مامان رستا و تودلی مامان رستا و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان بچه مامان بچه هفته سی‌ونهم بارداری