سلام . کشمش اشکال نداره بخورم آخه خیلی دوست دارم ولی میگن گرمیه

۵ پاسخ

نه بابا خیلیم خوبه میگن بچه خوشگل میشه

مویز بخور اتفاقا خیلیم خوبه

زیاد نخور قندت بالا میره ها

روزی ۵ تا دونه

مویز بخور عزیزم

سوال های مرتبط

مامان باراناوتودلی🫶 مامان باراناوتودلی🫶 هفته سی‌ام بارداری
مامان مامان نور مامان مامان نور هفته بیست‌وچهارم بارداری