خانما تب زیر بغل پسرم ۳۶.۶ هست طبیعیه یا نه

۴ پاسخ

زیر بغل نیم تا باید اضاف کنی میش۳۷.۱
خوبه تب نداره

تب نیست . اکی هست ‌نگران نباش

اره طبیعیه

۳۶ خوبه دیگ

سوال های مرتبط

مامان نیان 🩷 مامان نیان 🩷 ۴ ماهگی
مامان نيلای 🩷 مامان نيلای 🩷 ۸ ماهگی
مامان ویهان💙🧸 مامان ویهان💙🧸 ۸ ماهگی