۳۷.۴. تب هست ؟ زیر بغل

۵ پاسخ

زیر بغل دما +۵/
بله تب محسوب میشه

دکتر به من گفت زیر بغل نیم درجه پایین تره همیشه. ۳۷ و نیم یعنی ۳۸ درجه که تب محسوب میشه

بله داغه

بعله داغه .خنکش کن .پاشویه بده

نه ...

سوال های مرتبط

مامان سیدتیام مامان سیدتیام ۱ سالگی
مامان دِلین😋🍓 مامان دِلین😋🍓 ۹ ماهگی
مامان نيلای 🩷 مامان نيلای 🩷 ۸ ماهگی