چرامن زود زود فشارم میوفته ؟کیااینجوری میشن؟

۶ پاسخ

من فشارم ۱۰و خورده بود خوبه؟

برا خودت پفک تخمه اینا بخور کیف کن

چنده فشارت و قندت؟

مثل من

منم اینجوریم دکتر بهم گفت اجیل شور بخور

شیره انگور یا خرما با اب بخور بذار تو یخچال هر موقعه ضعف کردی دلت نکشید چیزی بخوری یا حس کردی فشارت پاینه بخور

سوال های مرتبط

مامان قندونبات مامان قندونبات هفته دوازدهم بارداری
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا هفته سی‌وهشتم بارداری