۳ پاسخ

کم خونیییی
دکتر بگو ازمایش بنویسه و شروع کن به خوردن اهن(هماهنگ کن با دکترت یا با ماما)

از کم خونی شدید میشه باید از مکمل و قرصای آهن مناسبت استفاده کنی
و سبزیجات و ...بخوری
به دکترت هم گفتی

مطمعنی از فشارته؟
اگ مطمعنی فشارت میوفته نمک بخور
اگ مطمعن نیستی ی ازمایش بده اگ جدیدا ندادی شاید ویتامین دی پایینه

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین روزهای ابتدایی تولد
مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌وسوم بارداری