کم خونیییی
دکتر بگو ازمایش بنویسه و شروع کن به خوردن اهن(هماهنگ کن با دکترت یا با ماما)
از کم خونی شدید میشه باید از مکمل و قرصای آهن مناسبت استفاده کنی
و سبزیجات و ...بخوری
به دکترت هم گفتی
مطمعنی از فشارته؟
اگ مطمعنی فشارت میوفته نمک بخور
اگ مطمعن نیستی ی ازمایش بده اگ جدیدا ندادی شاید ویتامین دی پایینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.