۳ پاسخ

منم تقریبا هرروز همینم،خیلی داره سخت میگذره

طبیعی اینا میگذره منم اینجوری بودم باسرم زنده بودم.دیگ دوره داره بایدبگذرونی و فقط استراحت کن

دستگاه تست قند خون نداری توی خونه؟
شاید قندت افتاده یا فشارت پایینه

سوال های مرتبط