۵ پاسخ

شکلات و ابمیوه و اینا که قند رو میبره بالا برای فشار پایین باید پسته و تخمه شور بخوری یا نمک خالی یه نوک انگشت

یه شوکولات بخورحله

من آبمیوه هلو میخورم یا خرما خوب میشم

شکلات
ابقند

شربت‌شیره‌انگور‌

سوال های مرتبط