۳ پاسخ

آزیترومایسین بخور

اره
چون من برای التهاب بخیه های سزارینم ۲ هفته خوردم
اما خب انتی بیوتیک کلا شیرو کم میکنه و باعث یبوستم میشه🥲🤷‍♀️

اب نمک قرقره کن،اگه ی کوچولو اب لیمو ام بزنی خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان ایلیا و ایمان مامان ایلیا و ایمان ۳ ماهگی