سلام دخترا نینیاتون چطوره

۸ پاسخ

خدا رو شکر خوبه .فقط این روزا نمیگذرن

خداروشکر دیروز سونو دادم خوب بود 😍
منم استراحتم روزا دیر میگذره ولی چاره چیه تحمل میکنم ارزششو داره
باز تا آنومالی باید صبر کنیم انشالله همه تو دلی ها خوب باشن

از انتی ندیدمش تا الان ..فردا می‌خوام برم ببینمش خیلی ذوق داریم با همسرم 🥹دلتنگشیم❤️

تکون نمیخوره جفتمم خلفیه خیلی غصه میخورم خودمم خیلی کلافه و بهم ریخته ام

بد نیس

سلام نی نی هاتون تکون میخورن؟

سلام عزیزم شما زیر دلتون و روی مثانه اتون احساس درد دارید ؟

خداروشکرخوبه😍خودم بااین شرایط استراحت مطلق اصلاروحیه خوبی ندارم🥲

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سیزدهم بارداری
مامان مــهبدَم🤎 مامان مــهبدَم🤎 ۱ ماهگی
مامان من و دخترم 💕 مامان من و دخترم 💕 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ماهلین🌙👶 مامان ماهلین🌙👶 ۸ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو ۱ ماهگی
مامان هدیه خدا♥🧸 مامان هدیه خدا♥🧸 ۲ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری
بهار بهار قصد بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان سلین مامان سلین هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مهدیس مامان مهدیس ۸ ماهگی
مامان دیار💙 مامان دیار💙 ۲ ماهگی